Merhaba hanımlar, 7-8 kilo fazlam var aslında vermiştim ama dikkat edemediğim için geri aldım ve şuan kilo vermek istememe rağmen kontrol edilemez bir şekilde yeme isteği duyuyorum mesela akşamları çayın yanına tatlı çekirdek vs yeriz 10 civarı olur bu genelde. Gündüz işte yorulduğum için gece bu motivasyon ödül gibi geliyor bana, o anı bekliyorum yani gün içinde. Bu sıralar öyle değil gündüz de yiyorum çünkü istediğimi ama akşam canım çekmede bile yemeye başladım stresli zamanlarım birzz iş anlamında ondan kaynaklı diye düşünüyorum ama bu bana hem psikolojik ve bedensel olarak olumsuz dönüş yapıyor. Zayıfladıpım zamanlar destek alarak zayıflamıştım. Şimdi hem uzağım diyetisyen hastane vs yerlere hem bir kere yaptım sonrasında yedim bir daha yapıp bunu döngü haline getirmek istemiyorum. Kendi kendme başarbilmek istiyorum, kendimi aylarca ikna edip sonunda aralıklı oruca başladım 3 gün süperdi sonra 4. Gün bozuverdim. Sürekliliği olmuyor yaptıklarımın. Hem çabuk sonucunu görmek istiyorum hem kısıtlama psikolojisine girmek istemiyorum ama böyle bir şey mümkün değil pek biliyorum nasıl olacak bu iş çok canım sıkkın 🥺 bu kadar yemenin altında psikolojik sebep yattığını da düşünüyorum bir yandan online destek falan mı alsam ama güvenilir mi bu konuda bilgim yok