Kızlar soru için değil öneri için geldim benim bebeğimde çok gazlı bir bebekti bir gece hastaneye gidip lavman yaptırdım öyle bir gaz. Kayısı yediğim günden beri (kuru) gazını da çıkartıyor kakasını da yapıyor sizin de aklınızda bulunsun günde 4-5 tane yiyin umarım görürsünüz.