Ozlem_yldz evet uyumak için emmeye ihtiyacı olabiliyor ama sallayarak uyutmaktan daha iyi diyerek o şekilde uyuttum şimdiye kadar. Eğer emzik kabul etseydi emmeden pışpışlayarak uyurdu diye düşünüyorum ama maalesef emzik istemedi bizimki. Benim de koklayarak severek uyutmak işime geldi sanırım :) Bir yerden sonra emmeden uyumaya alıştırmam lazım, şu anda 5 aylık.