Kizlar bebeğim 3 aylık. Hala kundakli ve hamak beşikte uyuyor. 5. Nci ayda yavaş yavad kundaksiz yatırcam.artik moro refleksinin bitmesini bekliyorum. Sonra da inşallah desteksiz uyku eğitimi vermek istiyorum. Sizlerin tavsiyeleri var mı benim gibi sallanarak kundakli uyuyan bebekler. Nasıl desteksize alistirdiniz. 🥹🥹♥️♥️