6 ay 18 günlük oğlum 2.ayından beri mama ile besleniyor 20 gündür falan ek gıdaya başladım . Keçi sütünden yoğurt havuç püresi brokoli çorbası tarhana çorbası yoğurtlu çorba bezelye püresi kemik suyla patates püresi bunları hep denedim bir tek balkabağı ve normal kabağı sevdi bebek bisküvisi yaptm evde onu mamasına kattım yemedi kaşık mamaları yiyor hipp in yulaflı 5 tahıllı pirinçli yulaflı elmalı sütlü elmalı bunları severek yiyor aptamil aldım sütlü meyveli denemedm henüz elma püresi armut püresi muz püresi ayrı ayrı da denedm karıştırıp da denedim yemiyor ağzını kitliyor napacağımı şaştım kaşık maması ile mi beslenecek bu çocuk 😭