melovebabym Oğlum 14.aya girecek ama hala sünnet ettiremedik. Bu aylarda yaptıran var mı? Çok mu geç kaldık?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 2 yaşına girmesine 3ay fln vardı. Yaptırın erkenden, ne kadar erken o kadar iyi
Kimimkiben bana kalsa ilk 1 hafta içinde yaptırırdım ama babası istemedi 16 aylıkken sünnet oldu ilk gece az bişey zorladı onun haricinde süper geçti geç kalmış sayılmazsınız
Ege45 4 aylıktı yaptırdık iyiki yaptırmışım diyorum 11 aylık yürümeye hevesli ve çok hareketli zor olurdu çok
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala melovebabym ilk gün hiç ayağa kalkmadı 2. gün kalktı, Evet zordu Tabii ki de bir de tek başımaydım. O yüzden daha erken yaptırmak daha mantıklı
Kimimkiben marsiyen merhaba genelde lokal anestezi ile yapıyorlar ama benim oğlum biraz daha narin ve etkileneceğini düşündüğümüz için normal ameliyat şeklinde oldu ona uygun gaz ile bayıltıldı. Sünnet olduktan sonra yürüdü koştu oynadı