senosss1 abartmıyorum benimki her gün 10 12 kere dolu dolu yapıyordu doktora götürdüm ilk 3 ay bağırsakları daha gelişmediği için çok yapması da az yapması da çok normal, günde 10 kere de yapabilir, 5 günde 1 de yapabilir demişti. Sizinki de normal yani sıkıntı yapmayın.