pinarms ben silikon uçla emziriyordum onu bıraktırmak için emzirme danışmanlığı aldım fakat danışmanın verdiği tavsiyelerle bırakamadık maalesef. Biraz zorlaya zorlaya kendim bıraktırdım çok şükür. Süt arttırmak için tavsiyelerde bulunmuştu onlar biraz işe yaradı ama bu bilgiler de her yerde olan bilgilerdi yani aslında danışmanlık almaya gerek yok. Bebeği sık sık emzirme, her emzirme sonrası memede kalan sütü sağma, emzirme öncesi memelere sıcak kompres uygulama gibi şeylerden bahsetmişti faydasını gördüm ancak tüm bu bilgiler youtubeda mevcut. Bence önce hangi konuda desteğe ihtiyacınız varsa youtubedan araştırın video falan izleyin kendiniz denemeye çalışın, baktınız olmuyor o zaman danışmanlık alabilirsiniz. Çünkü danışmanlar biraz süreci takip edip sizi motive ettikleri için yani destek oldukları için inancınız artıyor ve başarı oranı yükseliyor bence.