Kızım 9 aylıkken 9050 gram idi, şu an 11 aylık 9400 gram olmuş. Şimdiye kadar hiç bu kadar az kilo almamıştı. Doktor artık azalacak demişti ama bu kadar mı azalıyor? İştahı çok az sadece emmek istiyor sürekli ondan mı acaba, ya da normal mi? Yardımcı olabilir misiniz?
Not: bir dk yerinde durmayan aşırı enerjik bir bebek.