Nurbost Kbr_ay00 geçen hafta 3.günümde gittim kadın baktı kanaman yok ben takamam dedi geri kalktım. Doğumdan sonra adetim azaldı baya 3.gün hiç bi şey gelmeyince takmadı. 2.gün gidicem diğer ay
Kbr_ay00 Nurbost AA brn geçen de adetli değil iken gittim norma doğum yaptım için takabilir im dedi ama bende enfeksiyon vardı o geçsin dşye takmadı
Kbr_ay00 Aloneeee nasıl taktılar Bn özelde taktırmıştım bi hap vermişlerdi açılmasını sağlıyor galiba
Kbr_ay00 svda37 aslımda çok korkacak bşr şey yanş brn ilkinde acı falan hissetmedim ama altta küçük bi et parçası vardı onu yakmak için uyuştırudşar o bölgeye belki ondna hissetmedim
Kbr_ay00 -34 sıkıntı olmdımu niye son gpn geldiniz falan dediler mi bende adetliğim şuna 2. Gün yoğun ken gitmek istmeiyeoum devlette randevu da bulamıyorum
-34 Kbr_ay00 Adetin ikinci günü gittim aile planlamasına kendileri gün verdi zaten o konuda sıkıntı olmadı.
Nurbost Kbr_ay00 bilmiyorum valla kendimi zar zor hazırlayıp çıktım çatala takamam dedi diğer ay kanaman varken gel dedi .