guzelligim ben bi emzirme danışmayla görşmüştüm aygmentin bi işe yaramıyor zimaks kullanın demişti. Sağlık ocağındaki dr yazmadı. Kanına bakmak lazım dedi vs onun yazması sürecekti. Neyse cildiye doktoruna gittim colostre diye bir krem ama pahalı 1000 tl ye yakın bi meblağ. Dedik iyi olayım alcaz mecbur cildiye dr enfeksiyonun var geçmemiş dedi. Bende augmentin yazmayın zimaks yazın hocam geçmedi dedim öyle 10 gün ınu kullandım. Süt incisi de 10 güne sürekli emzirerek geçti. Hiç pompa yapmadım. Pompa daha da tahriş ediyor.