Colakmuge ben 6. Ayda çok fazla öğünlerle sindirim sistemini yormadım kızımın başta zaten üç gün kuralı yaptım sonra sonra üç öğüne çıktım şimdi üç öğün yiyor bir aydır falan 8 aylığız şu anda
- Ayda sabah kahvaltısına püreler verdim avokado, muz, bebek irmiği almıştım bazen içme suyuyla onu kaynatıp onun içine mama. Yaptım öyle verdim bazen sadece meyveyle ama her sabah bir yumurta sarısı kattım içine pürenin sadece sarısı 1 yaşa kadar.
Öğlen vermedim 6. Ayda
İkindi de yoğurt verdim
Ya da ikindi saatini biraz geçip akşam üstüne doğru da bebek tarhana çorbası verdim bazı günler
Ay böyleydi yiyebildiği sebze meyve şeklinde geçirdim
Ayda yumurta sarısından omlet, meyve rendesi üzerine ceviz, labne ya da süzme peynir tuzsuz zeytin parçaları ya da ezme alabilirsiniz bu şekilde kahvaltı verdim arada pürede yaptım organik bebek bisküvisi ara ara katıyorum püre veya muhallebilere çok fazla da vermiyorum
Öğlen kuzu kıymalı karnabahar ona göre az ölçüde hemen yapıyorum
Pırasa yemeği yine bebek için
Ispanak
Bunları yedirmeye başladım öğlenleri pişirip çatalla eziyorum
Akşam da çorba bebek çorbalarından ayına uygun ya da muhallebi veriyorum şuan da da böyle devam ediyoruz sebzeleri yiyor mevsim sebzelerini yiyebildijlerinden
Artık bizim masada yemeklerimizi de istiyor arada veriyorum az az ekmek ucu yemek suyuna banıp 😂 böyle besliyorum her hafta yoğurdunu yapıp her gün bir öğün 16:00 gibi yoğurt veriyorum. Böyle yani yine sormak isterseniz yazarım, çok uzun yazdım ama kusura bakmayın. İlikli kemik suyu da yapmak lazım şimdi aldım onu da