Hanımlar 6 ayımızı doldurmamıza çok az kaldı bizim 🙆♀️ek gıdaya geçtik ama sürekli aynı şeyleri veriyorum ben bile sıkıldım çeşitlendirmek istiyorum biliyorum belirli şeyler veriyoruz ama belki aramızda değişik tarifi olanlar vardır fikir olur bizlere de