16 aylık olmak üzere hep böyleyiz gittikçe artıyor azalmıyor
Her zaman kucağımda zaten aileler uzakta benden başka kimseye gitmez babasında bile durmuyor çok yoruldum artık bunaltıyor bazen
Güvenli bağlanma olmadı mi diye düşünüyorum artık yani sürekli bir ayrılık kaygısı içinde çünkü
Normalde gittiği yere kadar emsin dedim hep ama artık yavaştan kesmeyi düşünüyorum birde 2 yaş civarı kreşe verip işe dönmek istiyorum belki biraz olsun rahatlarız