omermomsss 3 aylık bebegımin iki ayak başparmağında dolama cıkmış. Ve git gide büyüyor sanki. Başına gelen varmı? Doktora gitsem merhem vs verirmi?
queen_bee omermomsss doktora gidin, krem veriyor, benim oğlumda da olmuştu. Beklerseniz daha kötü olabilir
elabs Git bence ihmal etme. Anneminde yıllar önce elinde olmuştu çok büyüdü gitmeye korkmuştu ama iyileşmedi. Sonra doktora gitti öyle iyileşti