mrymkrm Gaz olabilir, silikon gögüs ucuyla daha çok hava alıyolar gazları çok oluyor. Göğüsleriniz iyileştiyse yol yakınken bırakın silikonu, 3,5 ay silikonla emzirdim:( çok şükür bıraktık zor oldu ama çok alışmıştı. Ve silikon bebekleri çok yoruyor. Şimdi gögüsten çok kolay emiyo. 4 buçuk aylık şuan kızım