Biz de 3.kutuya geçtik, her beslenme öncesi 2.5 mm veriyorum. Ancak tekrar başladı kusmaları, memeden çıkarıyorum, bir sızlanıyor anlıyorum ki kusacak, omzuma alıyorum, fışkırarak kusuyor, benim sinirlerim alt üst oldu, günde kaç kez üst baş değiştiriyorum anlatamam, hadi onları geçtim bebeğime üzülüyorum kusuyor diye, eşim de bana trip atıyor, bebek bu kusar ne yaparsan yap deyip kenara çekiliyor, iyice yalnız hissediyorum kendimi:( bi yandan ortalığı toparla bi yandan bebeği sustur :(