merveer96 3 aylikken bnde aynisni yaptim gunkerce dusundum kndime stres yaptim hatta nasil olur nasil gierim die ve gtmeye karar verdim eşim ewde oldgu gun uzun bi islemdi 5 6 saat surecekti ayni sekilde…mama almiyor biberon almiyor sagilan sutu icmiyor..sadece anneden emmek istyor.11 gbi uyaniyordu sabah 8 de gttim 2 sat ordan kurtardim.dier zaman sagdgm sutu vermeye denemis eşim istememis aglamaya baslayinca kuafore yanima getrdi..geri kalan zaman orda yanimda idi..kuaforun acik alan bahcedi wardi..hava guzel eylul ayı idi..boyle tamamladik o günü😄