Deryatugay Kızlar çapak yapar mı ya. İlk başlarda sadece sulanma oluyordu şimdi sarı çapak oluyor alıyor çok üzülüyorum 😞 napacagım bılmıyorum masajı da anca uyuyunca yapabılıyorum yaptırmıyor
elifminamom Deryatugay masaj bende ihmal ediyorum maaalesef evet çapak yapıyor burda biri bana demlenmiş çayı pamuğa dök sür dedi pamukla sürdüm gerçekten geçti sende dene canım
seren361_ Deryatugay bol bol masaj yap canım biraz sert yap ama yumuşak yapma benimde oğlum öyle oldu damla falan hiç işe yaramadı 3.cü aya girdik bitti kendiliğinden
Ayse12345678 Deryatugay bende çok üzülüyordum damla hiç işe yaramadı masaj yaptım biraz bastırarak çay sürdüm anne sütü damlattım 2 . Ayında geçti çok şükür bunları dene elini fazla sürme çapakları almak için
askbebegim Bizde de var aynı sorun maalesef damla kullandım işe yaramadı çapaklanan gözü de küçük diğerine göre
Kedilivebebeli1 Ben hiç birşey kullanmadım sanırım bizimde 2.aya doğru geçmişti , masajda pek yapamıyordum çayla temizlemeye çalışıyordum çay yoksa ılık suyla kendi kendine geçecek merak etmeyin
Gumus25 Deryatugay bizde de var ve çapak yapıyor. 5 ay 11 gunluk kızım daha gecmedi. Bir yasa kadar gelebiliyormuş bende masaj yapiyorum ama çok izin vermiyor. Insallah geçer 🫣
Deryatugay Gumus25 bızımkıde beş ay dokuz günlük açıkçası çok yapmamıştım başlarda çok akmıyordu bır doktora götürdüm tıkanıklık yok enfeksiyon dedi ama sonra yine oldu dünya göze gıttık tıkanıkmıs şımdı çapaklandı her gün yapacağım masaj
sibelkilic Deryatugay bır yenı dogdu hastaneden cıktık 2 gunu gozunden oluk gıbı sarı su akıyordu 1 ay cektık doktoa goturdum goz tıkanıklıgı dedı bır goz damlası verdo gecmedı baska doktora goturdum oda baska verdı sukur onunla atlattık gecmzse kucuk operasyon goz pınarını acıcaz dedı
Deryatugay sibelkilic bıze de göz damlası verdi ama çok capaklandıgında damlatın en fazla beş gün dedi . Bır de masajı yuvarlak oluşturma degılde bastır çek tarzında yapın dedi sizde mı öyle yapıyorsunuz
sibelkilic Deryatugay sabah aksam ıkı damla sonrası masaj yapıyordum bas cek degıl onun bı faydası yok artı bayat cay koyuyordım uyurken gozuna ıltıhabı sokup alıyordu gozu kapanıyordu cocugun acamıyordu karnonatlı suyla sılıyordum gozunun kenarlarını mıkrop kapmasın elımden dıye
sibelkilic Deryatugay işaret parmağımı katlayıp o kemık orta kısımdakı yerle goz pınarına yuvarlar cızer gibi masaj yapıyordum hafıfce cok bastırmadan
Deryatugay sibelkilic bızede doktor o yuvarlanmanın faydası olmadığını. Orada baskı oluşturmamız gerektıgını söyledi bas çek yaparak. Örnekte tıkanık tuvaltten verdi pompayı nasıl yapıyorsanız bas çek seklınde Buda öyle olmalı dedi
sibelkilic Deryatugay sen benım dedıgım gibi 1 ay yap masaj benım gibi damla kullan bırde makyaj pamukları olur ya cay demle bayat cayı uyurken nemlı sekılde gozune koy ıyı sonuc alıcam allahın ıznıyle