Benim kızımda kabız olmuştu ek gıdadan dolayı düşünüyorum yakın zamanda. Şuanda biraz daha iyiyiz şükür. doktoru fitil verdi ama benim fitil olmadı yani attığım halde geri çıkardııı fitili o. Sonra bi kerelik lavman yaptırdı öyle rahatladı bide doktorumdan ve çevremden bi şurup duydum bitkisel bi şurup dulcosoft diye onu kullanıyorum. Tabiki sen doktoruna danış eğer yapamazsa yine.. Bebeğim 9 aylık ama benim o zamanlarda 10 gün falan olmuştu yapamıyodu. Senin 2 günmüş. İnş hemencik geçer. Ağrısı şeyden dolayımı yapmayamı calısıyo ondanmıı. Karnını ovala,sıcak dus iyi geliyo diye biliyorum . Kayısıda yedirebilirsin haşla iyice yumuşasın sonra yedir .. geçmiş olsun🌸