Canım uzulmememk elde değil ama yasamks biri olaraktan şöyle söylim güçlü ve positf olmanda fayda var Allah daha kötüsünden korusun gelip geçici die düşün. Ben bir haft hastanede bebisle yattm kan alamıyorlardi inanın sabah bı basladilar akşam oldu damar yolu bulamadılar her gelen iğneyle delik deşik ettti gözüm önünde yavrum kvrandi ağlamaktan baylcakti Hicbsey yapamadm pskoljm bozuldu onu öyle delik deşik görünce hala olsun hastane diyince ağlıyorum aklma o hallerimiz geliyor ama geçmedi mi geçti şükürler olsun diyorum büyüyen kadar olur böyle şeyler Allah beterinden korusun güçlü dur sende gecicek inşallah en kısa zamanda. Cook geçmiş olsun ❤️