khena Herkese merhaba, 01.01.2024 te sezeryan doğum yaptım. 3. Doğumum. 10 kg aldım. Bugün tartıldım. Doğuma 69 kilo ile girmiştim. Hala 69 kg yum. Nasıl oluyor anlamadım.
2prenses1pren khena vücutta ödem çok oluyor 40 nız çıktı mı baya gitmiş olur.Gerçi benim ilk 2 doğumda gitti ama 3. doğumda 5 kilo kadar gitti diğer kilolar yapıştı resmen üzerime😅
khena 2prenses1pren Yok daha 5. Günüm. De 12 kg almıştım doğumdan 1 ay sonra gitmişti. De 12 almıştım oda 1 ay sonra gitmişti Hani diyorlar ya doğumda bebek+plesenta+suyu falan 8 kilo diye ben o kadar gitmiştir diye düşünmüştüm. Hepsi içimde kaldı galiba benim