Ben iki tane Sezeryan doğum yaptım birincisi kolaydı ikincisi hem Ruhen hem fiziken çok zordu. 2 doğumumdan çıktıktnn sonra doktorumuz ameliyat ın zor geçtiğini neden bu kadar çabuk hamile kaldığımı bir daha Hamile kalırsam özel hastanede daha uzman doktorlar tarafından doğumumu yapqbilcmi söyledi. Bağırsak yqpışklığı varmış. Bir daha çocuk düşünürsen bu kadar erken düşünme sıkıntılı bir durum dedi