Kızlar selam
Belki hatırlayan olur sütüm bitti iyice diye bi post açmıştım hemen sonra kızım hasta oldu o esnada bırakmak istemedim ama artık iyileşiyor ve hala süt yok bende. Bırakmak için nasıl bi yol izliyoruz nasıl başlıyoruz fikir verirmisiniz? Aramızdaki ilişkiyi zedelemeden en hafif sarsıntıyla😏