Dalpa canım ben 4 yıldır çekiyorum kızımdan beri basıma bela asla geçmedi geçmiyor en ufak pis olan yesen geri alıyorum bu dertten bende çok sıkıldım insanın özel hayatını bile etkiliyor bende özele gidiyordum bi halta yaramadı şimdi devlete gidicem ama ikinci hamilelikte ful indrar yolu enfeksiyonu oldum çok zordu benim için biz kadınlar yaşıyoruz ne yaşarsak 😌