KeremA Bebeğimin alt kısmı şişik gün içersinde torba gibi oluyor bir komşu hidrosel olduğunu söyledi pazartesi doktora getirecez başınıza gelen var mı
htcysf KeremA benim bebeğimde de var şu fıtığı sünnet yapan doktor söylemişti 1-1.5 yaşına kadar geçer büyük ihtimalle demişti kendiliğinden