Merhaba anneler ben doğum dsn beri sleepy Bio natural serisini kullanıyorum ama kalıp olarak aşırı küçük bir bez şuan 7 aylığız 6 numara kullanıyorum malum fiyatlards aşırı arttı aranizda sleepy natural yeşil paketli olan kullanan var mı kalıp olarak bio natural gibi mi acaba ona göre artık natural serisini geçmek istiyorum