babymomyyy arkadaş akraba fark etmiyor herkese diyorum, geçen hastanede bir akraba ile karşılaştık kızım kucağımdaydı tam uzandı elini tutacaktı, öpmek için değil sadece dokunmak istedi ama ona da müsaade etmedim sonuçta hastanedeyiz kim bilir nereye dokundu “dokunma lütfen” dedim bunlar gayet normal şeyler bence ortalık hastalık dolu