Kızlar bebeğim 2 ay 1 haftalık ve geçen hafta doktora götürdüğümüzde boğz enfeksiyonu olduğunu söyledi antibiyotik yazdı ama bebeğim 3 gün önce akşam yeşil kaka yaptı ‘kokusuz’ ertesi gün de yaptı ama çok az bu antibiyotik ile alakalı bi şey mi yoksa farklı bir nedeni mi vardır