nej Herkese selam bebeğim 15 günlük dün gece gözlerinde çapaklanma , sulanma ve kızarıklık vardı burnuda tıkalı 2 kere kustu grip mi oluyor anlamadım lütfen yardım edermisiniz tavsiyelere ihtiyacım var daha ilk bebeğim korkuyorum o yüzden
Meneksemm Kusması normal fazla beslenmiş olabilir . Burnunu aspiratorle çekip temizle çünkü uyuyamam ve ememez burnu tikaliyken .gözü içinde çayın demini bir beze şurup siliyordum ben iyi geliyordu . Ama bunu baskalari da tavsiye ederse yap . Biraz farklı bizde herkes yapar ama size garip gelebilir .