Annelerim oğlum mayıs da 3 yaşına basıcak
Konuşması çok açıldı kendini ifade edebiliyor
Ama şu aralar hep benim dediklerimi tekrar ediyor
Mesela Taha bunu al diyorum oda aynı şekilde Taha bunu al diyor
Annem yapma diyorum oda aynı şekilde annem yapma diyor
Bunun sebebi nedir sizinde böyle tekrar etme gibi şeyler oldu mu