Okul döneminde denize karşı bir evde oturuyordum yaklaşık 10 sene. Evlendim gene denize karşı bir ev tuttuk önünde havuzu vardı. Ve öyle alistimki denize resmen aşık bir insanım aşığım denizsiz yapamıyor gibiyim artı. 4 senedir apartmanda yasiyorduk sonra kucuk bir arsa aldik çok temiz çok ferah 1+1 yer yaptık 4 kişilik aile olarak yaşıyoruz. Çok şükür yaşıyoruz çocuklarım daha küçük yetiyor. Ama hiç buraya ait hissedemiyorum kendimi hep deniz tarafına gittiğimde ben burda kalmak istiyorum benim burda bir evim olacak diyorum. Çok istediğimiz birsey çok gönülden istediğimiz hayal ettiğimiz birsey gerçekleşirmi bir gün sizce