renzey48 diş cıkarken önce dipte minik beyaz çizgi oluyor.Sonra yavas yavas yukselıyor tırtık tırtık cok tatlı tavsan gibi oluyorlar🥰Bize de ates yaptı mesela.2 tane yan yana cıkıyor.Herseyı agzına sokuyor,ısırmaya calısıyor her yer salya🤤Bazen gunde 3 kere üst degısıyoruz salya bezleri yetısmıyor🫠