Bizde 5 ay 5 günlüğüz aynı durumdayız. Doğduğu günden beri huysuz bir bebek ilk 3 ay gazdan çok çektik tam gazı düzene giriyor derken kabızlık başladı, uykusu azıcık düzene giriyor dedik bu aralar da gece sık sık uyanmalar ve çığlık atarak uyanıyor korkuyorum açıkçası böyle durumlarda