erkkkekannesi Arkadaşlar çok garip bişey oldu bebeğim 6 aylık gece 1 gibi uydum çocuğun üstünü de ortmemistim odamız bayya sıcaktı çünkü neyse uyudum bir iki saat sonra yine emmek icin ağlayarak uyandı bı baktım üstü örtülü banttaniyesi gögüsüne kadar güzel bir şekilde örtüluydu kendi yapma şansı sıfır o örtü yatağın en ucundaydi yani bebek için uzak ama benim için yakındi aşırı şaşırdım ben ortumedigime eminim eşime de sordum o da ortmemis melekler mi örttü acaba sizinde basinza böyle garip olaylar geldi mi
Kepekekmegi erkkkekannesi eşiniz örtmüş olabilir benimki de gece uyku sersemi kalkıp örtüyor sonra hatırlamıyor
naynini erkkkekannesi uyku sersemi çamaşır makinesini çalıştırmışligim var. Sonra evde periler çamaşır makinesini çalıştırmış diye korkup banyoya giremedim 😄 meğer eşim işten gelince ben sese uyanip gidip makineyi calistirmisim🤷🏻♀️ deterjan falan da koymamisim 🤦🏻♀️ annelik çok güzel bir şey 🥰 uyurken bile evladını düşünüyor insan işte…
erkkkekannesi Kepekekmegi ya kizlar bilemiyorum aslinda eşim demsiti zaten üstünü örtme diye bide eşiim hayattta uyanmaz ben kaldirmadigim sürece bende düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum ortmedim aşırı garibime gitti birazda tırstım
morsevenanne9 erkkkekannesi uyku sersemligine hersey yapılıyor bende emzirdigim saati unutuyorum bazen uykuluyken telefonuma not almasam bebeğimi sürekli emzirmek için besiginden kaldırıp durucam gece sukurki telefona not alıyorum 😄😄 unutmuyorum böylece
naynini NewMomm1 ah keşke olsalar da yapsalar diyesim geldi, tövbe 😄😄😄 aklımda o işle uyuyup kalınca doğal olarak ilk iş onu yapmışım
ipegimsi erkkkekannesi uyku sersemi hatırlamıyor olabilirsiniz ben bazen bebeği yanıma nasıl aldığımı hatırlamıyorum bi bakıyorum uyandığımda yanımda uyuyoruz 🤣
atlasinannesi2 Uykumda oğlumu yatağımıza alıyorum sabahta eşime soruyorum o ben almadım diyor ben bende almadım diyorum 🤣 muhtemelen siz örtmüşsünüzdür
ilkaay0 erkkkekannesi uyku arasında sen örtmüşsündür bende bi kaç kez bebeğim emmek için ağladığında alıp kendi yatagımızda emzirmiştim sonra sabah bu çocuk buraya nasıl geldi diye şaşırıp korkmuştum oluyo yani annelik duygusu uykulu da olsan bebeğini düşünüyorsun 😍😁 Allah korusun ya iyi almışım beşiğinden
naynini prens63 yarın bir kalkıyoruz her yer pırılsss😄😄😄 ben çantamı çocuğumu alır, evi perilere bırakır giderim hahaha 😄
naynini prens63 hahaha 😄 ayyy tövbe ya, korktum 🙈 eşlerimiz, iyilik perilerimiz olup, onlar yapsınlar sürprizler diyelim 😊 benim eşim sağolsun hep yardım eder ama yemek konusunda o kadar dağıtır ki mutfağı, bırak ben yapayım derim bazen 😄