Canım birincisi her zaman bir çocuk doktorun olsun.Mümkünse özelde değilse devlette ama sabit bir doktor.Doğal olarak o an acile bile götürsen, ertesi gün kendi doktoruna götür.Benim oğlum 1 yaşında covid geçirdi antibiyotik kullanacağız sanırım dedi doktor ben kendi doktoruma götürdüm antibiyotiksiz hafif ilaçlarla hallettik.(karaciğer değerlerimiz sıkıntılı,bu yüzden ekstra önem gösteriyorum)sizin bebeğiniz hâlâ bir yenidoğan.O yüzden çocuk polikliniğine götürün size tavsiyem.Acil adı üstünde o an geçsin diye verir o ilacıBykozn