Happyzehra Bebeğim 30 aylık ağır bir hastalık atlatıyoruz o şuan grip nezle gibi biraz telefon ile oynamasına izin verdim hasta olduğu süreçte nezleden dolayı gözleri doluyordu burnu akıyo ama bugün gözlerim acıyo demeye başladı yaşayan var mı bu durumu