Bebeğim 3 aylık olacak 1 hafta sonra geceleri çok sık kalkardı emmek için daha doğrusu gazı falan için emerdi birde şimdi bazen 1 kere kalkıyor bazen 2 kere bazen memeyi zorla emziriyordum acaba meme reddi mi var ki geve emmelerini azalttı . Yoksa olabilir mi normal mi bu durum . Yaşayan var mı