Merhaba, 13 aylık bebeğimin boynunda kaşıntılı küçük kırmızı döküntüler olması sebebiyle doktoru Zrytec şurup önerdi. 5 gün süreyle kullanmamızı söyledi. Ancak bebeğimde baygıncasına uyku hali oldu. Yan etkileri arasında uyku hali var ancak 2 yaşın altı için önerilmediği yazıyor prospektüsünde. O yüzden endişelendim açıkcası. Bebeği için kullanan varsa deneyimlerinizi yazabilirseniz çok sevinirim.