incitba
Dişte olabilir atakta, ben kızıma 5 aylıkken tetagil kullandım ama 11,5 aylıkken ilk dişini çıkardı, bence şimdiden alıştırmayın tabi siz bilirsiniz.
Salyalı olması normal diş çıkarmasa sa diş dönemlerine giriyorlar damaklar sertleşiyor, kaşınıyorS
Ağlaması da huysuzluğu 4.ay atağına girmişsiniz büyük ihtimalle ☺️