Merhaba bayanlar bebegim 7 bucuk aylık ilk baslarda ek gidaya tadimlarla basladik ama sonrasinda oglum grip oldu ve antibiyotik kullandik ondan sonrasinda kasigiya agzi acmamaya basladi bu zamana kadar geldi her gün yeni seyler yaptim bazen ara verdim ama ne olursa olsun ağzını acmiypr tatli meyvede olsa yemiyor demir damlasini zorla iciyor böyle bi durumla karşılaşan var mi ya da ne önerirsiniz