Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum çok memnunum ben günlük hem tıkalı burun için stemiar herkese de aldırdım . Sürekli tıkanma sebebi oda nemlendiricisi ve klima sağlık ocağında ki doktorum nemlendirici sürekli açık bırakma o da tıkar oda nemini ayarla ve kapat dedi klima başlı başına yapıyor dedi bende artık elektrikli soba ile yatıyoruz daha rahat oldu