sedaki
Bende aynı dertten muzdaribim 2,5 aylık bebeğim gaz sancısı olunca asla normal yatmıyor sabaha kadar ağlıyor sadece yüz üstü rahatlayıp uyuyor çok korkuyorum boğulacak diye o yüzden bende tam uykuya dalamıyorum arada kontrol ediyorum bezini eğer sızıntı ve kala yoksa gece değiştirmiyorum ama emmeye kalktığında bezi dolmuşsa değiştiriyorum