6 ay 21 günlük bebeğim var . Normalde de uyku sorunu vardı ama son 4 gündür illallah ettim artık. Biberonsuz asla uyuyamaz biberon reddi var şuan. Tam uyudu diyorum ağlayarak uyanıyor her seferinde. Ek gıdaya başladık o yüzden mi atak mı başka bir şey mi bilmiyorum. Henüz diş yok . Bunu yazarken bile tam uyudu ağlayarak geri uyandı ya ne yapacam ben artık biri söylesin