Zhra78 Kızlar emzirirken göğsümün altımdan kol altıma doğru bir damar çekiliyor sanki sizde de oluyır mu damar böyle geriliyor gibi
Elmsnghn Zhra78 bende olmuyor. Sadece bir kere kayinvalidem sut dolarken canin aciyo mu cok demisti. Yooo acimasi mi gerekiyo ki dedim o gun benim gogusler bı ağrımaya basladi bi hafta o ağrıyi cektim. Dediğiniz gibi cekilme seklindeydi
Mucize_prensesimmmm Zhra78 Evet bende de oluyor damarlara süt dolduğu için galiba o an daha çok geliyor haliyle İlk emzirdiğim sıralar korkardım kötü bir şey diye 😄
Mimmosumm Evet oluyordu tuhaf bir his ağrı desen değil geriliyordu kasılıyordu süt geliyormuş diyorlar bu duyguyu 4 ay yaşadım meme reddinden dolayı doya doya emziremedim hasret kaldım