Anneoldum35 Dogum yaptım 13 ay oldu hatta adet gelmıyor,agrım sızım Oluyor ama tık yok ,doktora gorunmelı mıyım artık,yasayan var mı?
meleklerimimannesiyim_02 Anneoldum35 bende 11 aydır görmüyorum bı doktora görün derim canım 1 sene olmamak normal değil diye. duymuştum
Yasemin89- Anneoldum35 benim 16 ay sonra oldu. 13. Ayda gitmiştim kontrole her şey normal demişti. Normalmiş endişelenmene gerek yok demişti.
Prenses_annesi04 Anneoldum35 Dr a git bence en iyi tanıyı o koyar cunki benm bekarligimdan beri düzensiz bir dongum vardı 2 3 ay da bir olurdum her defa doğumdan sonra 40 im çıktı adet oldum ve artık aydan aya düzenli görüyorum bende ayrıca da troit var o ilaçlardan mi kaynaklı goruyorum bilmiyorum ama aydan aya adet görmek bana çok tuhaf geliyor😂cunki 12 yaşında başladı 23 yaşına kadar 2 3 ayda bir gördüm hep
Yasemin89- Anneoldum35 bencede ben unutmuştum nasıl bir şeydi😀 ikinci adetimi henüz olmadım olmam gerekirdi düzensiz olacak herhalde
Ecrin4161 Anneoldum35 evet 12 ayımda alttan muayene etti hersey normal emzirdiğin için olmuyorsun dedi
Gamzeeyigun Anneoldum35 emzirme sonlanana kadar olmamak normal emzirme bittikten sonra hala adet gormuyorsaniz doktora görünmeniz gerekli ben kızım yaşına girdikten 3 gün sonra oldum 3 aylıkken doktor kontrole çağırdığında bi sıkıntı yok demişti ve ilk yazdığım cümleyi söylemişti