Selam güzel anneler buradaki annelerin bebeklerinin gelişimleri ile ilgili paylaşımlarını gördükçe kafamda soru işareti oluştu. Benim oğlum 53 cm 3350 gram olarak doğdu. 40. Gününde kontrolumuz vardı orada 58 cm ve 4960 gram olarak ölçüldü. Doktor aslında çok iyi kilo aldığını ama boyu uzun olduğu için beden kitle indeksinin normalin bir tık altında olduğunu söyledi. Burada diğer annelerin paylaşımlarını gorunce 40 günde 5 cm uzama ve 1600 gram kilo alımının normalin üzerinde olduğunu fark ettim. Doktor bu konuda bir şey demedi ancak benim içime bir kurt düştü acaba büyüme hormonu fazla salgilaniyor olabilir mi diye evham yapmaya başladım. Çocuğu benzer şekilde gelişim gösteren var mi aranızda?