Busex merhaba 🥰 mama hariç;
-kahvaltida: meyveli yulaf lapası/ yumurta+peynir+avokado+zeytin+meyve veya tahin pekmez/ pankek ve meyve+labne - portakal suyu/mandalina suyu/
-oglen: makarna lütfen sagolsun, onun sehriyelerinden ya çorba ya makarna yapıyorum tereyağlı/ köfte+patates+yoğurt/ akşamdan bizim yemeğimiz kaldı ise ve bebeğime uygun ise ondan 😊 bakliyat mesela…
-aksam yine öğlen yazdıklarım geçerli.
-Elma+yoğurt+ruseym blender da bizzzzt bizzzt, kurtaricimdir 😊
-disari çıkarken, gideceğimiz mekan uygun ise yanima yemek almam, bizim yediklerimizden yedirmeye çalışırım. İştahsız bir bebek, iki kaşık anca yer 🥲 o sebeple yanimda taşımam dediğim gibi.
-ogun ile uyku arası uzadıkça meyve veririm.
-meyve püresi içine, fındık/badem/ceviz rendelerim
-bazen hiçbir şey yemez mama ile geçer tüm gün 🤷🏻♀️
Bugünü anlatayım; sabah mama yedi (yarım bıraktı) biz yerken yumurta (çırpılmış yumurtaydi, iki çatal yedi) ve peynir (minik bir küpün yarısı kadar) yedirdim yanında portakal suyu ile. Öğlen mama yedi (bitirmedi yine), gezmeye gitmiştik kek teklif ettim tahin pekmezli istemedi. Akşam tavuk suyu çorba yapmış yengem, cocuklarla birlikte toplam 7 kaşık (tatli kaşığı) yedi, üstüne dut kaynattik onu verdim (öksürüyor) yatarken de mama yedi 😊 günü gününe uymuyor, canı ve sabrım nasıl isterse o şekilde oluyor. 10 ay 21 günlük 🥰🧿