alparslanozyildiz ayicik ben kullanıyorum zlynda doktor iki tanesi kullanılabilir biri zlynda biri de cerazitta mı ne dedi
Cey__35 ayicik Cerazette kullanıyorum 9 aydır saati saatine içersen Hergün bişey olmaz yani biz iyiyiz şu an doktorum ilk 7 gün ek bir yöntemle korunmamı söyledi antibiyotik gibi ağır ilaç tedavisi alırsam yine ek bi yöntemle korun riske atma dedi ben ağrı kesici dahi içsem 4 saat ara veriyorum zaten ilaç içerisi 28 tablet hiç ara vermiyorsun
ayicik Birdunyabircennetannesi anladım babada doktor önerdi bı tane yazdı ama adına bakmadım kesin odur peki güvene bilirmiyim gerçekten ya normelde hep eşim korunuyrdu şimdi ne bilim ilk defa hap kullanicam bı tedirginim
SeverusSnape ayicik emzirirken kullanılan doğum kontrol hapı vardı. Düzenli kullanırsanız, saatini şaşırmazsanız, günü atlamazsanız bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Tabii ilk kullanmaya başladığınız ay ekstra bir korunma yöntemi daha kullanırsanız iyi olur.
ayicik SeverusSnape evet doktorda adeninin baslamasiyle hapa başla dedi hergun iç dedi ama tabi saat fln söylemedi sadece bununla korun dedi
SeverusSnape ayicik hergün aynı saatte içmeniz gerekiyor, alarm kurabilirsiniz mesela her akşam saat 8 gibi.😊
alparslanozyildiz ayicik bende ilk defa deneyimliyorum ama yine de ilaca güvenme başka önlem daha al 😂
SeverusSnape ayicik rica ederim, dediğim gibi kullanmaya başladığınız ilk ay eşinizde korunsun çünkü hapın koruyuculuğu düşük olabiliyor. Düzenli kullanımda artıyor. Doktorumun söylediği bu şekildeydi.
Cey__35 Aslikumsal daha hiç adet olmadım arkadaşımda düzensizlik yapmıştı ama doktor düzenli kullanırsan düzenler bir kaç ay sabret demişti
ayicik alparslanozyildiz ya öyle demeyin ya ilaca inanamak istiyorum doktor çok emin konuştu hepimiz bu ilacı kullaniyoz dedi
alparslanozyildiz ayicik ben bu forumda ilaçla hamile kalan gördüm spiralle de gerçi yiyecek ekmeği varmış ki Rabbim nasip ediyor ama dediğim gibi ilaç bana çok güvenilir gelmiyor kendi başına 😂