Aybuke54 9.ayda rutin kan tahlili var aşıyla bağlantısı nedir diye sordunuz mu çnkü bana ebe rutin kontrol dedi ve çıkan sonucu banada getir demişti ama biz aşıyı olmuştuk ondan snra söylemişti testide 1 yaşını geçiyordu yaptırdıgımda onu da rutin kontrolünü yapan cocuk doktoruna göstermiştim değerlerine bakti vitamin ilaçlarını bıraktırmıştı teste göre